Azonosító: 508

Vevőszolgálati munkatárs - Budaörs

Munkaköri részletek:

- Alkalmazotti viszony, határozatlan idejű folyamatos munka

- Teljes munkaidő, kevesebbre vagy bedolgozásra nincs lehetőség

- Munkaidő: 8:00-tól 16:30-ig (nagyon jól kiszámítható, szinte soha nincs túlóra), rugalmasságot eseti jelleggel nyugodtan lehet kérni!

- Budaörsön van az irodánk, maximum heti 1 HO nap lehetséges rendszeresen

- Juttatások: fix bejelentett fizetés, szépkártya, gépkocsi üzemanyag hozzájárulás vagy a bérlet kifizetése, laptop, vállalati mobiltelefon


Rólunk:

Egy német magántulajdonban lévő nemzetközi logisztikai vállalat vagyunk, 10 országban vagyunk jelen, gyorséttermi láncolatok ellátási lánc folyamatának felépítésével és optimalizálásával foglalkozik.

Nemzetközi munkakörnyezet – akár karrier külföldön (volt példa arra, hogy magyar kolléga kikerült a német központba), fiatal, dinamikus csapat.

Hangulat: Családias hangulat, kedves vezetők, nagy rugalmasság és bizalomra alapuló légkör jellemez minket. Nagyon gyorsan megy mindig minden, nincsenek meetingek, mert annál gyorsabb a döntéshozatal. Emiatt agilis kollégára van szükség aki tartja velünk a ritmust. Budaörsi irodánk nagyon kellemes hangulatú, 6-7 fő dolgozik csak itt, + 40 fő a raktárban Üllőn. A vállalatunkban a kollégák megtartása kiemelkedő, szinte mindenki velünk van a kezdetektől, 7 éve. A vállalat nagyon tőkeerős, az anyacég támogatására mindig számíthatunk, covid alatt is biztonságban voltunk az éttermi szektor ellenére. Ha fontos számodra a stabilitás, akkor ebben biztos lehetsz.


Feladatok:

  • napi szintű, folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel – hazai és külföldi (szerb, horvát) vevők
  • a rendelések napi követése a vállalatirányítási rendszer (CSB) használatával
  • vevői reklamációk kezelése
  • megrendelések fuvarszervezése
  • EKAER szám rögzítése
  • havi elszámolási folyamatok támogatása
  • visszáruzási folyamattal kapcsolatos ügyintézés, jóváírások készítése
  • akciós, promóciós rendelések kezelése
  • számlareklamációk kezelése
  • problémák jelentése a kereskedelmi vezető felé, illetve rugalmas, kreatív és hatékony részvétel azok megoldásában


Elvárások:

  • angol középhaladó szint (export partnerekkel való kommunikációhoz szükséges)
  • min 1 év tapasztalat (tanulmányok után) azonos vagy hasonló, részben átfedő munkakörben, a szükséges tudásra betanítunk, vagy tapasztaltabb kollégát is szívesen fogadunk


Előnyök/ideális kolléga:

  • német nyelvtudás előnyt jelent, de nem feltétlenül szükséges
  • felsőfokú végzettség 
  • kiemelkedő kommunikációs- és problémamegoldó képesség
  • teljesen önálló munkavégzésre képes
  • proaktív munkatárs, aki nyitott új folyamatok és megoldások kidolgozására is
  • csapatjátékos, képes akár más funkciók helyettesítésére is
Azonosító: 591

BMS projekt mérnök - Budaörs

Munkaköri részletek:

* Alkalmazotti vagy számlás viszony

* Teljes munkaidő, tehát napi 8 óra, kevesebbre vagy bedolgozásra nincs lehetőség 

* Határozatlan végű, folyamatos munka

* Iroda: Budaörsön van, de keveset vagyunk bent, nincs elvárás bejárásra, de van lehetőség. Amennyiben betanításra szükséged van, akkor az első 3-6 hónapban be kell járni az irodába 100%-ban. Hosszú távon a Home Office – terepi munka aránya 30%-70% körül fog mozogni.

* Fizetés: Fix + jutalék, jár autó is a pozícióhoz + Notebook, telefon, mobilinternet 

 

Rólunk:

Épületgépészeti automatizálással foglalkozunk, elsősorban Niagara Tridium, Siemens Desigo Xworks rendszerekkel, ezek telepítését, programozását, karbantartását végezzük

Kis, családias cég vagyunk, rengeteget lehet nálunk tanulni, fejlődni, nagyon nagy a szakmai tudás nálunk, amit szívesen átadunk, mentorálunk, kellemes projektek vannak, pl 800 lakásos társasház, szállodák, kisebb társasházak, termelőüzem, helikoptergyár, ELTE, stb.


FONTOS: A pozíció komoly előrejutási lehetőséget rejt magában, mert szeretnénk komolyabb létszámra felfejleszteni a céget az elkövetkező 10 évben, így aki most korán csatlakozik, annak lehetősége lesz saját csapatot vinni.


Feladatok:

  • Niagara Tridium, Siemens Desigo Xworks rendszerek tervezése, programozása és beüzemelése
  • Grafikai felület készítése, ha ebben nincs tapasztalatod, megtanítunk
  • Rendszereink szervizelése, karbantartása
  • Önállóan tudod majd vinni a saját projektjeidet, egyedül leszel az idő nagy részében
  • Péntek reggel van egy csoport meetingünk


Elvárások:

  • BMS rendszerrel vagy PLC-vel min 2 év tapasztalat
  • Valamilyen végzettség villamos vagy automatizálási területen
  • B kategóriás jogsi
  • Pest megyei lakhely (vagy nem túl messze)
  • Angol közép fok, kommunikálni nem kell majd senkivel, de minden oktatóanyagunk és dokumentációnk angolul van


Előny:

  • Mérnöki diploma, automatizálás vagy villamosmérnöki területen
  • Projekt mérnöki tapasztalat
  • Épületgépészeti tapasztalat
  • Niagara Tridium, Siemens Desigo Xworks rendszerek tervezése, programozása és beüzemelése
  • Grafikai felület készítése
Azonosító: 607

SAP FI könyvelő - Budaörs

Munkaköri részletek:

* Alkalmazotti viszony, számlás viszonyra nincs lehetőség. 

* Teljes munkaidő

* Határozatlan végű, folyamatos munka

* Bejárás: irodánk a Budaörsön van, minimum heti 2 nap bejárás kötelező, de preferált a 3 nap


About us:

We are an international company dealing with intralogistics, automated storage solutions


The role is a key position within the Finance & Administration department. The accountant will be responsible for various financial and accounting activities in Romania and Hungary, utilizing SAP FI & CO. Reporting directly to the Director Finance & Administration Hungary & Romania, the accountant will play a crucial role in ensuring accurate financial reporting, compliance with regulations, and supporting business decision-making processes. The role requires a combination of technical expertise, business partnering skills, and a proactive mindset for process improvement and digitalization.


As an accountant with expertise in SAP FICO (Financial Accounting and Controlling), you play a crucial role in managing financial processes and reporting within an organization using the SAP ERP system.



Job Requirements:

  • bachelor or master degree in Accounting, Finance, Business Administration, or a related Economics field. 
  • At least 5 yrs of experience in accounting, half of which has to be in SAP
  • Learn romanian acccoutning
  • Strong knowledge of financial accounting principles, regulations, and best practices.
  • Extensive experience working with SAP ECC FI & CO modules, including proficiency in General Ledger, Accounts Payable (AP), Accounts Receivable (AR), and Asset Accounting.
  • Knowledge of internal controls, risk management frameworks, and compliance requirements.
  • Full professional proficiency in English
  • Strong business partnering skills, with the ability to collaborate
  • Ability to effectively manage and prioritize multiple projects and initiatives. 
  • Ability to adapt to changing business needs and embrace new tools and processes. 
  • Willingness to travel to Romania once a month for 3 days


Advantages:

  • professional certification (e.g., ACCA, CPA, CMA)
  • Familiarity with Romania accounting standards and tax regulations.
  • Hungarian language knowledge would be a plus
  • Understanding of financial planning, budgeting, forecasting, and variance analysis processes.
  • Full professional proficiency in Romanian


Tasks:

  • Responsible for accounts receivable, accounts payable, payroll accounting and asset accounting
  • End to end processing of accounting processes and willingness to work in international projects within our business area
  • Responsible for accounts receivable, accounts payable, payroll accounting and asset accounting and preparation of monthly and annual financial statements
  • Cost accounting checks, support financial controller in reporting
  • Process the day-to-day financial transactions e.g., ledger entries, journal postings to ensure that accounts are maintained in an effective and accurate manner, payment transactions, travel & expenses processing, dunning process, car leasing process, inventory process and documentation
  • Prepare the monthly profit and loss, and balance sheet reports and ensure correct and reliable bookkeeping according to local GAAP and Swiss-GAAP (backup controller after 6 months)
  • Prepare weekly cash flow statements, and controlling expenditure and cash flow
  • Provide support to all statutory taxes’ calculations and reconciliation, including tax reporting to local authorities (e.g., advance VAT returns, Payments, advance payments, trade tax, etc.)
  • Handle tax reporting and statistics reporting per fiscal statutory requirements and HR operational activities and payroll process per country labor law
  • Ensure compliance, financial controls and governance per country laws and internal company regulations & corporate guidelines
  • Prepare the monthly profit and loss, and balance sheet reports and ensure correct and reliable bookkeeping according to local GAAP and Swiss-GAAP
  • Participate in CEEU Finance projects: Data Cleansing, SAP implementation FI key user


Leadership:

  • As an accountant with SAP FI, you would have a deep understanding of SAP financial module, transaction codes, configuration settings, and reporting capabilities. You would work closely with other departments, such as finance, procurement, and controlling, to ensure accurate financial data and efficient financial processes within the organization.
  • Follows and acts according to the Company Core Values and Code of Conduct
  • Follows the Kardex Competency Model and Leadership framework (Intent Based Leadership)