Azonosító: 359Mérlegképes könyvelő - DunaharasztiMunkaköri részletek: - Teljes munkaidő, kevesebbre vagy bedolgozásra nincs lehetőség - Szinte mindennapos bejárás a Dunaharasztin lévő irodánkba Rólunk: Cégünk Magyarországon 30 éve van jelen egy független családi tulajdonban lévő francia vállalat részeként. Jelenleg közel 200 fő munkatárssal dolgozunk, átlagosan 20 milliárdos bevétellel. Villamossági kereskedéssel foglalkozunk. FŐBB FELADATOK, MUNKÁK: ▪ Szerződések karbantartása ▪ Szállító törzs karbantartása ▪ Részvétel havi és éves zárási feladatokban ▪ Kapcsolattartás beszállítókkal ▪ Szabályzatok frissítésében, kiküldetések kezelésében való közreműködés ▪ Beérkező számlák ellenőrzése és könyvelése ▪ Bónuszok könyvelése ▪ Havi ÁFA bevallás elkészítése ▪ Helyettesítés esetén utalások előrejelzése, számlák utalása, bankkivonat könyvelése, szállítói számlák iktatása AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK: ▪ Mérlegképes könyvelői képesítés ▪ Hasonló munkakörben szerzett 3-5 éves tapasztalat ▪ Aktív, kommunikációképes angol nyelvtudás kötelező a kollégákkal való kapcsolattartáshoz ▪ Hatékony munkavégzés önállóan és csapatban egyaránt ▪ Rugalmasság, jó kommunikációs készség ▪ Gyakorlatias gondolkodásmód, precizitás ▪ Problémamegoldó és alkalmazkodó képesség ▪ Naprakész adó és számviteli ismeretek/MS Office magabiztos ismerete (excel) ▪ Napi munkamenethez szükséges magabiztos angol nyelvtudás ▪ Saját gépjármű a munkába járáshoz elengedhetetlen AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT: ▪ Microsoft Dynamics AX, vagy más integrált vállalatirányítási rendszer ismerete ▪ Közgazdasági szakközépiskolai végzettség
AMIT KÍNÁLUNK: ▪ Változatos feladatok, dinamikus csapat, közvetlen munkahelyi légkör, igényes munkakörnyezet és hosszú távú karrier lehetőség ▪ Kollégáink motiváltságát és szakértelmét versenyképes juttatásokkal honoráljuk (alapbér, Cafeteria, céges mobiltelefon, bejárási támogatás, folyamatos szakmai képzés) |
Azonosító: 374Digitális projektmenedzser Dunaharaszti - DunaharasztiMunkaköri részletek: * Teljes munkaidő * Határozatlan végű, folyamatos munka * Irodába bejárós kultúra van nálunk, irodánk Dunaharasztin van, HO-ra nem fixen hanem esetenként van lehetőség Rólunk: Cégünk a világ piacvezető villamossági nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoport helyi vállalkozása, mely villamossági anyagok teljes termékválasztékát forgalmazza professzionális felhasználók számára, országosan kb 200 kollégánk. FŐBB FELADATOK, MUNKÁK: ▪ Egyeztetés a stakeholderekkel az üzleti igényekről ▪ Funkcionális és követelményspecifikáció írása ▪ Folyamatos kapcsolattartás a nemzetközi fejlesztő- és UX csapattal ▪ Backlog karbantartása ▪ Szóbeli beszámolók és írásbeli riportok készítése ▪ Kapcsolattartás belső és külső érdekeltekkel, kulcsfontosságú partnerekkel ▪ Sprintek tervezése, sprintek átvétele AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK: ▪ Alapszintű IT projekt ismeretek ▪ Agilis módszertani ismeretek ▪ Kiváló angol tudás írásban és szóban egyaránt ▪ Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség ▪ Tulajdonosi szemléletet az általa kezelt projektek és a cég értékei kapcsán ▪ Nyitott természet ▪ Csapatjátékos, az elérendő célt magáénak tekinti, figyelembe veszi a csapat többi tagjának a véleményét is ▪ Szisztematikus munkavégzés, rendszerszemlélet és analitikus képesség AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
Amit kínálunk: ▪ Változatos feladatok, dinamikus csapat, közvetlen munkahelyi légkör, igényes munkakörnyezet és hosszú távú karrier lehetőség ▪ Kollégáink motiváltságát és szakértelmét versenyképes juttatásokkal honoráljuk (alapbér, Cafeteria, céges mobiltelefon, bejárási támogatás, folyamatos szakmai képzés) |
Azonosító: 375IT alkalmazástámogató/fejlesztő Dunaharaszti - DunaharasztiMunkaköri részletek: * Teljes munkaidő * Határozatlan végű, folyamatos munka * Irodába bejárós kultúra van nálunk, irodánk Dunaharasztin van, HO-ra nem fixen, hanem esetenként van lehetőség Rólunk: Cégünk a világ piacvezető villamossági nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoport helyi vállalkozása, mely villamossági anyagok teljes termékválasztékát forgalmazza professzionális felhasználók számára, országosan kb 200 kollégánk Ideális jelölt: Legalább 2 éves fejlesztői (ideális esetben fullstack developer) tapasztalat. A pozíció fejlődési lehetőségeiben szerepel a business analyst irány is, azaz: hosszú távon senior tudásszint (akár DevOps engineer vagy solution architect), vagy üzleti elemző/alkalmazásgazda irányba is el lehet mozdulni. Olyan pályázókat keressünk, akik nem csak kizárólag a software fejlesztés vonalon tudják magukat elképzelni, hanem érdekli őket a kódolás/fejlesztés előtti és utáni feladatkör is (igény elemzés, tesztelés), esetleg a kódolás/fejlesztés területén dolgoznak éppen és szeretnének szakterületet is váltani. Feladatok: ▪ Az üzleti területről érkező egyedi fejlesztési igények megvalósítása az alkalmazásüzemeltető és fejlesztő csapat tagjaként ▪ Új alkalmazások fejlesztése, bevezetése, vagy meglévő alkalmazások modernizációja során részvétel az üzemeltetési architektúra tervezésében, kialakításában, és hosszútávú működtetésében ▪ A vállalat alkalmazásainak integrációja, az integrációs platform fejlesztése és üzemeltetése ▪ Az e-business/EDI területek teljeskörű technikai támogatása (fejlesztés, integráció, üzemeltetés) ▪ Az üzemeltetett alkalmazások működésével kapcsolatos problémák kivizsgálása és megoldása, szükség esetén eszkaláció az alkalmazást támogató külső partner vagy gyártó felé ▪ Az alkalmazásokhoz kapcsolódó eljárások és fejlesztési dokumentációk elkészítése ▪ Alkalmazások fejlesztése, telepítése teszt és éles környezetekben ▪ A vállalat digitalizációs programjával összhangban Elvárások: ▪ Vezetői engedély + saját autó a bejáráshoz kötelező + nagyrészt bejárás Dunaharasztira az irodánkba ▪ Írásban és szóban is munka képes angoltudás ▪ Junior teteje, medior kolléga az ideális, de seniort is fogadunk annak megfelelő fizetési igénnyel ▪ Algoritmizálási képesség kötelező ▪ Erős adatfeldolgozói képesség, adatbázisokkal tapasztalat ▪ C#, MS SQL, .NET, ASP.NET/.NET Core, Python ismeretek ▪ Legalább egy script nyelv ismerete ▪ Valamilyen integrált rendszerrel tapasztalat (pl vállalatirányítási rendszer vagy részei) ▪ Analitikus készség, strukturált gondolkodás ▪ Kezdeményezőkészség ▪ Önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés Előnyök: • Azure DevOps és/vagy Atlassian eszközök ismerete • Azure Logic Apps, Azure SQL ismerete • Agilis fejlesztési módszertan ismerete • MS Dynamics AX, Dynamics 365FO ismerete Amit kínálunk: ▪ Változatos feladatok, dinamikus csapat, közvetlen munkahelyi légkör, igényes munkakörnyezet és hosszú távú karrier lehetőség ▪ Kollégáink motiváltságát és szakértelmét versenyképes juttatásokkal honoráljuk (alapbér, Cafeteria, céges mobiltelefon, bejárási támogatás, folyamatos szakmai képzés) ▪ Részvétel a vállalat digitális átalakulásában, innovatív, modern technológiák bevezetésében ▪ Microsoft tréning és vizsgalehetőségek |
Azonosító: 376Rendszergazda - DunaharasztiMunkaköri részletek: * Teljes munkaidő * Határozatlan végű, folyamatos munka * Irodába bejárós kultúra van nálunk, irodánk Dunaharasztin van, HO-ra nem fixen, hanem esetenként van lehetőség Rólunk: Cégünk a világ piacvezető villamossági nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoport helyi vállalkozása, mely villamossági anyagok teljes termékválasztékát forgalmazza professzionális felhasználók számára, országosan kb 200 kollégánk Ideális jelölt: Junior vagy medior rendszergazdát keressünk, akinek már van pár év munkatapasztalata helpdesk/service desk + szerver üzemeltetés területen, foglalkozott/foglalkozik:
Az ideális jelöltet még érdekli a helpdesk munka (szeret a felhasználóknak segíteni), de mellette már elmozdult a szerver- és rendszeradminisztráció irányába is. Ambíciói között megjelenik a munkája automatizálásának igénye, hogy minél kevesebb rutinszerű, repetatív feladattal kelljen foglalkoznia. A felhasználói támogatás terén az önkiszolgáló megoldások felé nyitott. - Kis cégnél ő az általános rendszergazda, aki akár egy medior szinten is van már és aki szeretne komplexebb IT környezetben dolgozni. Hívószavak: enterprise grade rendszerek, komplex önálló feladatkör, önálló szakmai területet felügyelni. - Közepes/nagy cégnél ő a junior rendszergazda L1 és L2 feladatokkal, aki az alábbi területek valamelyikét kapta meg (akár többet is): AD management, software package deployment és patch management (pl. SCCM), mentési rendszer(ek), ERP szerverek üzemeltetése, SQL szerverek. Hívszavak: széleskörű rálátás a teljes infrastruktúra területre, széleskörű szakmai felhatalmazás. - IT SSC-ben szerver támogatással foglalkozó medior szint is lehet L2 támogatási csapatban. Hívószavak: enterprise grade rendszerek, komplex önálló feladatkör, önálló szakmai területet felügyelni.
A pozíció betöltője hosszú távon rendszergazdai senior tudás szint elérésére és job enrichment-re, DevOps szerepkörre, a nemzetközi IT csapatokkal (regionális, globális IT) aktív napi szintű együttműködésre számíthat. Feladatok: ▪ A vállalat IT rendszereinek és szolgáltatásainak felügyelete és üzemeltetése, általános rendszergazdai feladatok ellátása együttműködve az üzemeltetést támogató szolgáltató partnerekkel, valamint a regionális és globális IT csoportokkal ▪ Felhasználói bejelentések, igények, és incidensek kezelése és megoldása (L1, L2 szinten), szükség esetén ezek eszkalálása a magasabb technikai támogatás (L3 szint) vagy az IT vezetés felé ▪ Active Directory menedzsment ▪ Mentések felügyelete és ellenőrzése ▪ Infrastruktúra karbantartások elvégzése, illetve az üzemeltetést támogató szolgáltató partnerek által végzett karbantartások felügyelete ▪ IT biztonsági rendszerek monitorozása, incidensek kezelése és eszkaláció a regionális és globális SOC felé ▪ IT infrastruktúra fejlesztésben és projektekben részvétel, koordinátori feladatok ellátása ▪ Felhasználók informatikai támogatása ▪ Felhasználók által használt IT eszközök (PC, laptop, nyomtató, hálózati eszközök, mobiltelefon) és szoftverek installálása, felügyelete és üzemeltetése, eszköznyilvántartás vezetése és naprakészen tartása ▪ IT beszerzések és szolgáltatások felügyelete, adminisztrálása, számlák adminisztrációja ▪ Ticketing rendszer kezelése, rendszerdokumentációk, felhasználói tájékoztató anyagok készítése Elvárások: ▪ Vezetői engedély + saját autó a bejáráshoz kötelező + nagyrészt bejárás Dunaharasztira az irodánkba, egy napot lehet a 13 kerületi irodában is ▪ Minimum 2-3 év szakmai tapasztalat (junior teteje, medior kolléga) ▪ Microsoft rendszerek üzemeltetésében gyakorlat (Windows10/11, Windows Server 2012/2016/2019, RDS, Active Directory, DHCP, DNS, GPO, DFS) ▪ Virtualizált környezetben szerzett gyakorlat (Hyper-V) ▪ Office365/Microsoft365 ismeretek ▪ Alapvető hálózati ismeretek, LAN/WAN/WLAN ▪ Aktív, kommunikációképes angol nyelvtudás kötelező a kollégákkal való kapcsolattartáshoz ▪ Felelősségteljes, precíz munkavégzés, ügyfél központú gondolkodásmód ▪ Készség szinten kötelező hogy akarj és tudj tanulni ▪ Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő Előnyök: ▪ SCCM/SCOM, Intune ismeretek ▪ Azure infrastruktúra ismeretek (AAD, VM/Storage/Network) ▪ Powershell ismeretek ▪ MS SQL szerver ismeretek ▪ IT biztonsági rendszerek felügyeletében szerzett gyakorlat ▪ ArcServe mentési rendszer ismerete ▪ Linux rendszerek ismerete Amit kínálunk: ▪ Változatos feladatok, dinamikus csapat, közvetlen munkahelyi légkör, igényes munkakörnyezet és hosszú távú karrier lehetőség ▪ Kollégáink motiváltságát és szakértelmét versenyképes juttatásokkal honoráljuk (alapbér, Cafeteria, céges mobiltelefon, bejárási támogatás, folyamatos szakmai képzés) ▪ Részvétel a vállalat digitális átalakulásában, innovatív, modern technológiák bevezetésében ▪ Microsoft tréning és vizsgalehetőségek |
Azonosító: 377IT Üzleti Elemző Dunaharaszti - DunaharasztiMunkaköri részletek: * Teljes munkaidő * Határozatlan végű, folyamatos munka * Irodába bejárós kultúra van nálunk, irodánk Dunaharasztin van, HO-ra nem fixen hanem esetenként van lehetőség Rólunk: Cégünk a világ piacvezető villamossági nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoport helyi vállalkozása, mely villamossági anyagok teljes termékválasztékát forgalmazza professzionális felhasználók számára, országosan kb 200 kollégánk Ideális jelölt: Erre a pozícióra akár pályakezdő is jöhet, folyamatmodellezés, adatmodellezés, folyamatelemzés, és lean management módszertani ismeretekkel, jó szervezőkészséggel, gyors tanulási készséggel, jó logikai és elemző készséggel. Pályakezdőként ideális, ha az egyetemi évei alatt részt vett olyan munkákban, ahol folyamatszervezésben, folyamat felmérésben és elemzésben voltak feladatai.
Ha a jelölt nem pályakezdő, akkor legyen legalább 3 éves tapasztalata hasonló munkakörben, ERP környezetben és/vagy szoftverfejlesztéssel foglalkozó cégen belül Business Analyst vagy project koordinátor/asszisztens munkakörben, aki szeretne digitális transzformációban részt venni, emellett az operatív munkafolyamatok felmérése és átszervezési lehetőségei is érdeklik. A feladatkör tartalmaz projekt koordinátori, projekt management és product owner elemeket is, így fejlődési lehetőség project management/product owner irányba csakúgy lehetséges, mint SME (Subject Matter Expert) irányba. Minősítés nem szükséges, de ha ismeri valamely meghatározó projekt módszertant (pl. Prince2) és/vagy vannak ismeretei, ideális esetben van gyakorlata, agilis módszertan/keretrendszer (Scrum, Kanban) és lean management alkalmazásában. A pozíció betöltője aktív szakmai kapcsolatot fog fenntartani a jelenleg formálódó regionális IT PMO-val (Project Management Office). Feladatok: ▪ Üzleti és felhasználói igények felmérése, elemzése, specifikálása ▪ Üzleti- és rendszerfolyamatok tervezése az érintett területek bevonásával, folyamatábrák és leírások készítése, folyamatmodellezés ▪ Részvétel üzleti folyamatok automatizálásában (Microsoft Power Platform alapokon) ▪ Specifikációk (követelmények, rendszerterv) és projekt dokumentációk elkészítése ▪ Alkalmazásfejlesztés, bevezetés, és integrációs projektek koordinációja/vezetése ▪ Fejlesztések és alkalmazás kiadások (release-ek) felügyelete, üzemeltetésre való átvételének minőségbiztosítása ▪ Elfogadási tesztek tervezése és koordinálása, a tesztelésekben való részvétel, dokumentálás ▪ Kapcsolattartás és együttműködés a külső fejlesztő és alkalmazás támogató partnerekkel Elvárások: ▪ Vezetői engedély + saját autó a bejáráshoz kötelező + nagyrészt bejárás Dunaharasztira az irodánkba ▪ Felsőfokú gazdasági vagy informatikai/műszaki végzettség ▪ folyamat- és adatmodellezési alapismeretek ▪ Rendszerszintű, analitikus gondolkodás ▪ Proaktív, agilis hozzáállás ▪ Aktív, kommunikációképes angol nyelvtudás ▪ Felelősségteljes, precíz munkavégzés, ügyfél központú gondolkodásmód ▪ Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség ▪ Aktív, kommunikációképes angol nyelvtudás kötelező a kollégákkal való kapcsolattartáshoz Előnyök: ▪ Legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat ▪ ERP rendszerben szerzett tapasztalat (elsősorban Microsoft Dynamics AX, Dynamics 365) ▪ Üzleti területekkel tárgyalások, interjúk, felmérések önálló lebonyolításában szerzett tapasztalat ▪ Projekt menedzsment alapismeretek, agilis módszertan ismerete, agilis projektben szerzett tapasztalat ▪ Gyakorlati tapasztalat folyamatmodellezésben és folyamatmodellező eszköz alkalmazásában ▪ Microsoft Power Platform ismerete Amit kínálunk: ▪ Változatos feladatok, dinamikus csapat, közvetlen munkahelyi légkör, igényes munkakörnyezet és hosszú távú karrier lehetőség ▪ Kollégáink motiváltságát és szakértelmét versenyképes juttatásokkal honoráljuk (alapbér, Cafeteria, céges mobiltelefon, bejárási támogatás, folyamatos szakmai képzés) ▪ Részvétel a vállalat digitális átalakulásában, innovatív, modern technológiák bevezetésében ▪ Microsoft tréning és vizsgalehetőségek |