Azonosító: 160IT demand manager - Székesfehérvár - SzékesfehérvárROLE PURPOSE: The IT demand manager in Hydro GBS is responsible for the portfolio management of incoming IT/IS demands and the management of the demand process from intake till landing into a request or project. The IT demand manager covers IT infrastructure and later application demands coming from Global Business Services (GBS) IT organisation or from various Business Areas of Hydro or from Corporate IT. Establishing cloud demand management framework and extend to other service areas. Establish and own cloud governance and related processes.
Responsibilities:
|
Azonosító: 161PMO Expert - Székesfehérvár és HomeOffice - SzékesfehérvárROLE PURPOSE: The PMO Expert in Hydro GBS is responsible for overall support in different PMO functions related to services and areas within the PMO organization starting from the vision and ideas till the implementation and ownership of such factors. The role focuses portfolios within Hydro GBS or support Corporate PMO functions (e.g. Cyber Security Program) – and drive the setup of the overall PMO functions framework, proposes solutions and forms view on its structure.
Responsibilities:
|
Azonosító: 544Ügyfélkapcsolattartó, demós - SzékesfehérvárMunkaköri részletek: * Alkalmazotti viszony, számlás viszonyra nincs lehetőség * Munkaidő: teljes munkaidő + túlóra (a havi lehetséges max 32 túlóra valószínűleg össze fog jönni, ami fizetett) * Határozatlan végű, folyamatos munkaviszony * Iroda: Székesfehérvár, heti 1 iroda nap van, a többi időben céges és lakossági ügyfelekhez kell járni * Fizetés: alapbér br 650e Ft + 13-14 havi fizetés + egyéb juttatások * Teherautó céges autóként + telefon (iPhone 12) + laptop (Lenovo). Autóval szabadon lehet rendelkezni, saját használat esetén az üzemanyagot vissza kell pótolni Rólunk: 90-es évek óta vagyunk Magyarországon, több mint 100 éves japán hátterű cégként, elektromos szerszámokat forgalmazunk a professzionális és lakossági szektorba. Nálunk közvetlenül vásárolni nem lehet csak viszonteladó partnereinknél, így az értékesítés ösztönzése a cél. Bér mindig időben érkezik, nincs fekete pénz, rendszeres béremelés van évente, a szabadságot mindig ki lehet venni, döntési folyamatok gyorsak. Kicsi a fluktuáció, több kollégánk 15-20 éve dolgozik nálunk, jó a hangulat nagyon a cégnél, biztonságos, kiszámítható, megbízható, családias légkör. Teljes létszámunk 54, amiből 5 vezető, ezalatt lapos szervezet. A feladatkör lényege: A végfelhasználó cégeket kell látogatni, bemutatni a gépeinket. Van hogy proaktívan kell dolgozni, ha épp egy területen vagy, akkor címeket kérni/szervezni magadtól, hogy kitöltsd az idődet ideálisan. Ez a gyakorlatban úgy történik, hogy a szerviz szól a területi kollégának, hogy van egy magánszemély vagy egy cég, aki nem tudja használni az adott gépet. A demós kolléga felhívja, majd személyesen kimegy és bemutatja a megfelelő használatot, vagy a problémát megoldja. Strapabíró, lendületes kollégát keresünk, mert lehetnek szélsőséges napok a munkaidő tekintetében: Ha 8-ra kell egy ügyfélhez érkezni, akkor el kell indulni 6 körül, nap végén pedig lehet csak 7re érünk haza a távolság miatt. Az interjúfolyamat részeként lesz egy próbanap, egy rendezvényen való részvétel, hogy megtapasztald szimpatikus e a munka. Ehhez minden segítséget megadunk, a fókusz nem azon lesz, hogy az eszközeinket teljeskörűen be tudod e mutatni, inkább a strapabíráson és hogy feltalálod e magad. Feladatok:
Elvárások:
Előny:
|
Azonosító: 655Nemzetközi értékesítő - SzékesfehérvárMunkaköri részletek: - Határozatlan idejű folyamatos munka, rugalmas 8 órás munkavégzés - Teljes munkaidő, kevesebbre vagy bedolgozásra nincs lehetőség - Bejárás a székesfehérvári irodába: havi 1x a board ülésekre kell csak bejönni, azon kívül ügyfélnél vagy HO - Fix + értékesítések utáni jutalék, pénz beérkezését követően + céges autó
Rólunk: Évszázados múltra visszatekintő cégcsoport, Holding szerűen működik:
250 fős a magyar cégcsoport, egy cégként működik a kollégák tekintetében. Támogató légkör, barátságos, szuper csapat, a nagy létszám ellenére fent tudjuk tartani a családias légkört, gyorsan beilleszkednek az új kollégák is. Sok csapatépítő, nagy hangsúlyt fektetünk a kollégák összetartására. Értékesítési csapat 8 fős: ügyvezető, közbeszerzés csapat, Key account manager aki a jelenlegi német, lengyel és román ügyfelekkel kapcsolttartásért felel, vevőszolgálat aki az aftersalesért felel. A marketing ki van szervezve, de nagyon szoros és jó a kapcsolat, felelős a kiállításokért, marketing anyagokért, stb. Elvárások:
Előny:
Feladatok:
|
Azonosító: 656International salesperson - SzékesfehérvárJob details:
About us: A company group with a century-old history, operating as a holding: - Global is responsible for strategic decisions - There are 2 manufacturing companies, one of them hands over the painted, welded, undercarriage frame to the other, which makes the vehicle ready. - The Chinese Hungarian consortium is responsible for sales, aftersales and customer service activities. Now business development is expanding with other innovative products of the Chinese partner not only in the vehicle industry, e.g. smartcity solutions. The Hungarian companies have altogether 250 employees but they operate as one in terms of colleagues. Supportive atmosphere, friendly, great team, despite the large number of employees, we can maintain a family atmosphere, new colleagues integrate quickly. A lot of team building programs, we put a lot of emphasis on keeping our colleagues together. Sales team of 8 people: managing director, public procurement team, Key account manager who is responsible for keeping in touch with the current German, Polish and Romanian customers, customer service who is responsible for aftersales. Marketing is outsourced, but the relationship is very close and good, they are responsible for exhibitions, marketing materials, etc. Expectations: - Sales experience in bus sector - Significant but at least 2 years of experience in sales in vehicle industry, verified by references - At least 10 years of experience in sales - Existing client network among companies that buy from the vehicle market, e.g. passenger transport, freight transport, other transport companies, municipalities, smart city solutions, etc - Actual sales results must be presented within six months - We are looking for someone who takes a look at our company and immediately has ideas where should we sell - Western European or Hungarian origin, residence - Basic technical knowledge - English negotiation level - License, active driving practice - Experience in hunter sales and customer inquiries Advantages: - Financial knowledge, knowledge of financiers in the banking sector, relationship system with service providers, financial and financing experience - Public procurement experience as the tenderer or offer writer - German language - Own car Tasks: - Electric vehicle sales within Europe - End-to-end sales process from customer inquiries to contract signing - The goal of the role is to bring new customer to the organization with the help of new colleague, marketing does not deal with lead generation and customer inquiries, it is your task to find new clients - Sales through public procurement and to the private sector - Our team provides full support for you: preparation of contracts and marketing materials, engineering team, etc - No direct subordinates, only supporting colleagues to whom tasks can be delegated - Weekly assessment of plans and resource needs with the Hungarian executive - Keep in touch with the technical team - Later on keeping in touch with customers, upsell, cross-sell |